Tuesday 21 June 2011

يا ترى لما امشى، هوحشك؟!

بقالى كتير قوى بفكر فى الموضوع ده. بذات بعد اخر حاجة حصلت. هو انا بصراحة كنت متوقعة حاجة اكبر من كده، رد فعل أقوى من كده. الطبيعى فى المواقف اللى زى دى الواحد بيحس بندم و حزن جامد. ندم على انه كان مُقصر وحزن على انه مش هيعرف يغير اللى كان.  بس الحصل كان عكس كده تماماً و ده طبعاً للاسف جيه عكس كل توقعاتى. أو ممكن انا الآمالى اكبر من الحقيقة ، مش عارفة! بس اللى اعرفه كويس و متأكده منه انه مش ده اللى أنا مستنياه يوم ما امشى. اصل على فكرة أنا ساعتها مش هرجْع تانى و ممكن كمان منتقبلش مين عارف؟


أنا مش بحب الكآبة واللهِ بس دى اقل حاجة ممكن الواحد يحسها ساعتها. المهم انى حاسة انى فقدت الامل و صعب الموضوع ده يتغير. أنتِ كمان وحشانى قوى على فكرة. بس مش أنتِ اللى هنا. أنتِ اللى رسمتها لك هى اللى وحشانى و بحبها قوى. أصلها بصراحة كده أقرب لى منك. وهى اللى على طول كانت جنبى لما كنت بحتاج لها. نفسى اشوفك هنا لو ليوم واحد، هتفرق معايا قوى. بس الظاهر كده ان " ليس كل ما يتمناه المرء يدركه."
.... و أرجع و اقول "الحمد لله على كل شىء" =)
 

0 comments:

Post a Comment

 
;